کسب و کار

10 فعالیت برای انجام درست در CRM

10 فعالیت برای انجام درست در CRM

یک شرکت ممکن است از ابزارها و نرم‌افزارهای انگشت شماری برای کمک به مدیریت بسیاری از جنبه‌ها و جنبه‌های کسب‌وکار خود استفاده کند. با این حال، هنگام استفاده از ترکیبی از ابزارهایی که قرار نیست با هم ترکیب شوند، نتیجه ممکن است ناهماهنگی داخلی، فرصت‌های معامله از دست رفته، همکاری ناکارآمد، و تجربه مشتری ضعیف باشد.

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا